Информация за доставка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОСТАВКА

1.   ” Джу Арт ” се задължава да достави поръчаната стока до посоченият адрес на Потребителя.
2.    Стоките ще бъдат изпращани в подходяща опаковка за да се опазят от евентуални щети.
3.    Срокът на доставка е различен за отделните категории стоки. Информация за срока на доставка на всеки един
артикул може да видите в описанието на характеристиката на дадения продукт.
4.    Налични стоки се доставят до три работни дни, а за неналичните стоки служител на ” Джу Арт ” ще се обади на
посоченият от Потребителя телефонен номер за да се уточни срока на доставката.
5.    Продавачът не носи отговорност за забавена поръчка по вина на куриерската фирма, неточен адрес или други
обстоятелства независещи от него.
6.    Доставка се извършва само на територията на България с куриерска фирма ” ЕКОНТ “
7.    Методите за доставка са:
       – до офис на ” ЕКОНТ “
       – до адрес на получателя
8.    Тарифата за транспортните разходи се определя от куриерска фирма ” ЕКОНТ “
9.    Куриерът има ангажимент да се свърже с Потребителя по телефона или SMS с номера на пратката и да го
извести за доставката на колета.
10.  При невъзможност Потребителят да бъде открит на посоченият за доставка адрес не по вина на Продавача,
лицето извършващо доставка оставя съобщение с телефонен номер за контакт на който получателя е длъжен да
се обади в рамките на 24 часа за уточняване на втори опит за доставка.
11.  В случай, че Потребителят не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от
разстояние автоматично ще бъде прекратен и Продавачът се освобождава от задължението да достави стоката.
12.  В случай, че Потребителят откаже да приеме поръчаната стока, договорът за продажба от разстояние ще бъде
прекратен и лицето извършващо доставката ще я върне на Продавача. При връщане на стоката, ако куриерската
фирма предяви претенции за заплащане на транспортни разходи същите се заплащат от Потребителя.
13.  Стоката се предава на Потребителя / Получателя срещу подпис, с който се удостоверява, че Продавачът е
изпълнил поръчката.
14.  Потребителят / Получателя оглежда стоката за транспортни повреди или други щети и при наличието на
такива предявява претенции в присъствието на куриера или лице доставящо пратката.
15.  В случай, че Потребителят / Получателят не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни
претенции, стоката се счита за одобрена и Потребителя губи право да претендира на по-късен етап.
16.  Рискът от загуба или повредена стока преминава от Продавачът върху Потребителя / Получателя в момента, в
който той или посоченото от него лице различно от доставчика приеме стоката.
17.  С полагането на подпис на приемно -предавателния протокол Потребителят овластява  куриера да предаде на
Продавача сумата по общата стойност на стоката при избран метод на плащане – наложен платеж.

 

Сподели статията